Cases
  • Johan Cruijff - Nieuw Amsterdam

    Johan Cruijff, niet alleen beroemd om zijn kwaliteiten aan de bal, maar ook door de vele befaamde uitspraken. Als Johan Cruijff sprak, dan hing de wereld aan zijn lippen. Begin oktober 2016 werd zijn autobiografie gepresenteerd. Aan Mannenmedia de taak om zo veel mogelijk awareness te creëren rondom [...] Lees verder
  • Uit en Thuis met de Wegenwacht

    Een eigen spelersbus voor je voetbalteam, een luxe die in eerste instantie alleen voor professionele voetbalteams is weggelegd. Deze campagne van ANWB bracht daar verandering in en stelde elke week een spelersbus voor een pupillenteam beschikbaar onder het motto; ‘Het leven is te leuk om stil te staan’.

     

    [ezcol_1third]Looptijd [...] Lees verder

  • 24 uur van Mustang

    In de 24 uur van Mustang reden de presentatoren een etmaal lang in een Mustang V8. Via een livestream konden kijkers de avonturen volgen, communiceren via Twitter en een code verzamelen waarmee een reis naar de 24 uur van Le Mans gewonnen kon worden in een Mustang!

    [...] Lees verder

  • HBO Content Roadblock

    Om te blijven innoveren op het gebied van online advertising willen we blijven experimenteren met uitingen. Vanuit HBO en MediaXplain kwam de vraag wat er mogelijk was om de HBO series onder onze doelgroep onder de aandacht te brengen. Wij gingen vervolgens met deze vraag aan de slag. Wat we hiervoor ontwikkelden was het Content Roadblock, [...] Lees verder

  • Ford Mondeo lezersrijtest

    Een aantrekkelijk design, vooruitstrevende techniek en veel versies met twintig procent bijtelling. De nieuwe Ford Mondeo lijkt op papier een heel interessante auto, zeker als je bedenkt dat Ford bekend staat om haar fijn sturende modellen.

    Ford, Mindshare en Mannenmedia bundelden hun krachten samen en lieten [...] Lees verder

  • Nike Hypervenom II

    ‘Become a deadly striker’, dat is  de boodschap van deze campagne. Bij de promotie van de nieuwe collectie voetbalschoenen worden o.a. Neymar, Christiano Ronaldo en Lewandowski ingezet. Door de inzet van innovatieve formaten van (mobiel) adverteren onderscheidt deze campagne zich van elke andere.

    Nike [...] Lees verder

  • Verzekeringspositie Ditzo in kenteken-apps

    De kenteken apps iKenteken en Kenteken Opzoeken worden grotendeels gebruikt tijdens het aankoopmoment van een auto. Samen met Blue Mango en Ditzo zijn wij aan de slag gegaan om op een zo relevant mogelijke manier de autoverzekering van Ditzo onder de aandacht te brengen. Dit heeft geresulteerd [...] Lees verder

  • Amstel Radler: Tour de Hollande

    Drie weken afzien op je fiets. Iedere dag de spierpijn van de voorgaande etappe nog in je benen voelen, maar toch weer opstappen en het gevecht tegen de verzuring winnen. En dat allemaal voor dat ene doel: dat lekkere koudje pilsje dat op je staat te wachten. Dat is de Amstel Radler Tour de Hollande, dé wielerkoers van de [...] Lees verder

  • Netflix's Lilyhammer

    Netflix is sinds vorig jaar september beschikbaar in Nederland en blijkt erg populair in ons land. De groei aan populariteit blijkt wel uit de recente berichten over de videostreamingdienst. Het aantal betalende abonnees is in 1 jaar tijd namelijk verzevenvoudigd. Vorig jaar december waren dit er 100.000, sinds september dit jaar staat [...] Lees verder

  • Vodafone buitenland bundel

    Op vakantie gaan brengt altijd bepaalde spanningen met zich mee. Ben ik niks vergeten? Hoe laat gaat mijn vlucht? En wanneer je op de plek van bestemming bent is het altijd even zoeken hoe je bij je hotel aankomt. Met de smartphones van tegenwoordig is het al een stuk gemakkelijker [...] Lees verder

  • Defensie: Technische helden

    Een spannende en uitdagende werkplek, dat is wat Defensie te bieden heeft. Defensie is op zoek naar 'technische helden' die aan de apache helikopters en pantservoertuigen klussen. De voertuigen die worden gebruikt om onze vrijheid te beschermen hebben net als gewone auto's onderhoud nodig. De mensen achter de schermen werken hard en [...] Lees verder

  • Heineken: Champion the Match

    Om het negende jaar van het Champions League sponsorship te vieren lanceerde Heineken de campagne ‘Champion the match’. Samen met voetballegendes het voetbal beleven was de insteek van deze campagne die samen met Heineken, Starcom en DDBgroup werd ontwikkeld. Patrick Kluivert deed vanuit een appartement in Amsterdam [...] Lees verder

Motomedia

  • Ford Mondeo preview & launch event

    Nog voordat de Ford Mondeo officieel in Nederland werd gelanceerd, organiseerde Ford het 'Ford Exclusive Preview Event' bij maar liefst 35 dealers in Nederland. Op deze manier kon de consument kennismaken met het revolutionaire design en bijzondere innovaties van de nieuwe Ford Mondeo. Consumenten werden gevraagd zich online op te [...] Lees verder

  • Mercedes-Benz Vito

    De Mercedes-Benz Vito werd in 1996 geïntroduceerd en is sindsdien niet meer van de wegen weg te denken. De nieuwe Vito is zuiniger dan ooit. En hoewel dit niet heel stoer klinkt, de Vito is alles behalve saai. De advertenties van Mercedes illustreren dit dan ook nadrukkelijk, de Vito is gemaakt voor de hardwerkende man. De stoere [...] Lees verder

  • BP Ultimate

    De opzet van deze case is anders dan u van ons gewend bent. Deze case over BP Ultimate behandelen wij deze keer ook tussentijds in plaats van enkel achteraf. Dit betekent dat wij voor nu nog geen resultaten delen en puur alleen de inzet en verloop van de campagne illustreren. [...] Lees verder

Sportivomedia

  • Adidas F50

    De sprint van Robben tegen Sergio Ramos van Spanje op het WK in Brazilië. Wanneer je je ogen sluit zie je de Groninger nog zo het veld over vliegen. Vanaf eigen helft plaatst Wesley Sneijder de bal achter de verdediging van Spanje. Ramos en Robben gaan samen het [...] Lees verder

  • Puma: Forever Faster

    Omdat Mario 'enfant terrible' Balotelli een boefje binnen de voetbalwereld is gebruikt Puma hem voor zijn nieuwe reclame campagne: Forever Faster. Balotelli maakt in de video een overtreding en ontvangt daarvoor een gele kaart. Dat het de Italiaanse voetballer [...] Lees verder